Poslovi sa stanovništvom


Poslovi sa stanovništvom

 

Crédit Agricole Srbija, kroz razgranatu mrežu od 80 filijala, pruža kompletnu uslugu u oblasti poslovanja sa stanovništvom.

U prilici smo da Vam ponudimo kompletan spektar:

  • kreditnih proizvoda sa povoljnim kamatnim stopama, rokovima otplate i minimalnim sredstvima obezbeđenja
  • depozitnih proizvoda koji predstavljaju sigurno i profitabilno ulaganje - potrebno je samo da odaberite model štednje koji odgovara Vašim potrebama i zahtevima
  • platnih kartica – izborom naših platnih kartica obezbeđena Vam je komfornija i ekonomičnija kupovina robe i usluga uz popust do 20% kod odabranih trgovaca, turističkih agencija i Domova zdravlja sa kojima je Banka zaključila Ugovor o saradnji
  • usluga u oblasti elektronskog bankarstva, uključujući i potpuno nov model elektronskog bankarstva koji pruža mogućnost plaćanja na jednostavan i savremen način i direktno sa Vašeg mobilnog telefona – PlatiMo servis


Uz Paket račune Privilège i Confort, standardna ponuda prilikom otvaranja tekućih računa je unapređena – životno ste osigurani, u mogućnosti ste da koristite značajno povoljniji kurs prlikom prodaje i otkupa efektive, a u Metro Cash&Carry distributivnim centrima plaćate bezgotovinski, do visine sredstava na Vašem tekućem računu.

Crédit Agricole Srbija, u oblasti poslovanja sa stanovništvom, bavi se i razvijanjem mreže POS terminala, bankomata i pružanjem usluge zakupa sefova.

Crédit Agricole Srbija je 100% u vlasništvu Crédit Agricole grupe vodeće svetske finansijske grupacije. Banka posluje kroz razgranatu mrežu od 82 filijale, u svim većim gradovima Srbije, sa namerom da svoju mrežu i dalje proširuje i unapređuje. Sertifikat kvaliteta ISO 9001 u oblasti bankarskih usluga, korišćenje najsavremenijih bankarskih informacionih tehnologija, principalno članstvo u MasterCard International i VISA International, kao i u nacionalnoj DinaCard asocijaciji samo su neke od obeležja Crédit Agricole Srbija. Preko 1000 visokostručnih zaposlenih obezbeđuju najkvalitetniju bankarsku uslugu na prostoru Srbije.

Tokom 2009, nakon sistematske analize tržišta, imajući u vidu sveobuhvatni napredak u poslovanju Banke, strateške promene u organizacionoj strukturi i inovativni napredak u izgledu i rasprostranjenosti mreže filijala, Crédit Agricole S.A. iz Pariza je omogućila svojoj podružnici u Srbiji, Meridian banci da promeni svoje ime u Crédit Agricole Srbija potvrđujući time svoju dugoročnu posvećenost razvijajućem tržištu Srbije. Ova odluka istinske globalne banke će u potpunosti integrisati predstavništvo Crédit Agricole grupe u Srbiji u porodicu svih finansijskih institucija koje posluju u 74 zemlje u čitavom svetu.ddf

Kontakt centar: 0700 700 500    |    Info e-mail    |    Prigovori
© Credit Agricole Srbija AD Novi Sad, 2014