Dodatne usluge eBank-a

SMS - primer i uputstvo

Sistemski zahtevi neophodni za korišćenje usluge SMS-a: 

  • Mobilni telefon podešen za prijem SMS poruka,
  • Broj mobilnog telefona mora biti isključivo u nekoj od mobilnih mreža iz Republike Srbije.

 

SMS servis podrazumeva prijem SMS poruke pri prilivu na račun i mogućnost provere stanja na računu.

Stanje Vaših računa možete saznati slanjem SMS poruke na broj telefona 0648363164 u formatu:

Saldo xxxx

(xxxx su poslednje 4 cifre računa sa kontrolnim brojem, dakle ako je račun 330-0000000001234-56, unosi se Saldo 3456)

Poruka može biti poslata velikim ili malim slovima.

Ukoliko imate više računa, a želite da dobijete stanje za sve svoje račune, šalje se SMS poruka na isti broj 0648363164 u formatu:

Saldo

Za svaki od svojih računa dobićete po jednu SMS poruku.

Poslata SMS poruka se tarifira po važećoj tarifi mobilne telefonije.

IVR - primer i uputstvo

Govornom automatu (IVR) možete pristupiti pozivanjem telefonskog broja 0700-700-500. Poziv se tarifira po ceni lokalnog poziva.

Iz inostranstva ili sa mobilnog telefona govornom automatu možete pristupiti pozivanjem broja 021/4876-888.

IVR PIN kod se koristi za informacije o stanju, prometu i transakcijama na Vašim dinarskim i deviznim računima.

Kako bi zaštitili svoje podatke, IVR PIN kod držite u tajnosti.

Uputstvo za upotrebu govornog automata

 

Taster 1 - Informacije o prometu i stanju na računima

Nakon uspešnog unosa identifikacionog broja (PIN) dobijate mogućnost da odaberete opcije Tekući račun (TR), Kreditne kartice (KK), Krediti (KR) i Devizni računi (DR). Govorni automat će pročitati samo one opcije koji odgovaraju proizvodima koje imate u korišćenju.

 

Taster 1 - TR Informacije o raspoloživom stanju, iznosu poslednjeg priliva, datumu poslednjeg priliva, iznosu dozvoljenog prekoračenja i datumu isteka dozvoljenog prekoračenja.

Taster 2 - KK Informacije o raspoloživom stanju, trenutno dospelim neizmirenim obavezama, iznosu poslednje mesečne obaveze.

Taster 3 - KR Informacije o trenutno dospelim obavezama, iznosu mesečne rate, datumu obračuna poslednje rate i o iznosu nedospelih obaveza.

Taster 4 - DR Informacije o raspoloživom stanju, iznosu poslednjeg priliva, datumu poslednjeg priliva

Taster # - Povratak na prethodni nivo menija

Taster * - Ponovno preslušavanje

Taster 2 – Blokada izgubljenih ili ukradenih kartica

Odabirom ove opcije, na Vaš zahtev, kartica može biti blokirana. Usluga blokade kartica na raspolaganju Vam je 24 časa dnevno.

 

Taster 3 – Informacije o važećem kursu stranih valuta

Odabirom ove opcije možete dobiti informaciju o vrednosti za izabranu stranu valutu.

 

Taster 1 – Kupovni i prodajni kurs Evra

Taster 2 – Kupovni i prodajni kurs Dolara

Taster 3 – Kupovni i prodajni kurs Švajcarskog Franka

Taster 4 – Kupovni i prodajni kurs Britanske Funte

Taster # - Povratak na prethodni nivo menija

Taster * - Ponovno preslušavanje

Taster 0 – Razgovor sa bankarskim savetnikom / snimanje pitanja ili ostavljanje poruke bankarskom savetniku

Taster 4 – reklamacije, prigovori ili sugestije

Odabirom ove opcije dobijate mogućnost snimanja svoje reklamacije, prigovora ili sugestije kao fizičko lice (taster 1) ili kao pravno lice (taster 2). Odabirom jednog od ova dva tastera, govorni automat će Vam pružiti instrukcije za snimanje poruke, kako bi ona bila snimljena ispravno i prosleđena Kontakt Centru.

 

Taster 0 – Razgovor sa bankarskim savetnikom / snimanje pitanja ili ostavljanje poruke bankarskom savetniku

Odabirom ovog tastera dobijate mogućnost da razgovarate sa bankarskim savetnikom ili da snimite pitanje ili poruku koja će biti prosleđena Kontakt Centru.

Radno vreme bankarskih savetnika je od 08 do 20 časova radnim danima i subotom od 08 do 13 časova.

U periodu od 20 do 08 časova radnim danima i u periodu od subote od 13 časova do ponedeljka u 08 časova (kao i za vreme trajanja praznika) dobijate mogućnost snimanja pitanja ili ostavljanja poruke bankarskom savetniku

 

Taster * - Ponovno preslušavanje osnovnog menija

Povezani proizvodi u ponudi Crédit Agricole banke

Chat Chat
 

Elektronsko bankarstvo