IVR - primer i uputstvo

Stranica mi je pomogla

OSTAVI KOMENTAR
Govornom automatu (IVR) možete pristupiti pozivanjem telefonskog broja 0700-700-500. Poziv se tarifira po ceni lokalnog poziva.

Iz inostranstva ili sa mobilnog telefona govornom automatu možete pristupiti pozivanjem broja 021/4876-888.

IVR PIN kod se koristi za informacije o stanju, prometu i transakcijama na Vašim dinarskim i deviznim računima.



Kako bi zaštitili svoje podatke, IVR PIN kod držite u tajnosti.

Uputstvo za upotrebu govornog automata

Taster 1 - Informacije o prometu i stanju na računima
Nakon uspešnog unosa identifikacionog broja (PIN) dobijate mogućnost da odaberete opcije Tekući račun (TR), Kreditne kartice (KK), Krediti (KR) i Devizni računi (DR). Govorni automat će pročitati samo one opcije koji odgovaraju proizvodima koje imate u korišćenju.

Taster 1 - TR Informacije o raspoloživom stanju, iznosu poslednjeg priliva, datumu poslednjeg priliva, iznosu dozvoljenog prekoračenja i datumu isteka dozvoljenog prekoračenja.
Taster 2 - KK Informacije o raspoloživom stanju, trenutno dospelim neizmirenim obavezama, iznosu poslednje mesečne obaveze.
Taster 3 - KR Informacije o trenutno dospelim obavezama, iznosu mesečne rate, datumu obračuna poslednje rate i o iznosu nedospelih obaveza.
Taster 4 - DR Informacije o raspoloživom stanju, iznosu poslednjeg priliva, datumu poslednjeg priliva
Taster # - Povratak na prethodni nivo menija
Taster * - Ponovno preslušavanje


Taster 2 – Blokada izgubljenih ili ukradenih kartica
Odabirom ove opcije, na Vaš zahtev, kartica može biti blokirana. Usluga blokade kartica Vam je na raspolaganju 24 časa dnevno.



Taster 3 – Informacije o važećem kursu stranih valuta
Odabirom ove opcije možete dobiti informaciju o vrednosti za izabranu stranu valutu.

Taster 1 – Kupovni i prodajni kurs Evra
Taster 2 – Kupovni i prodajni kurs Dolara
Taster 3 – Kupovni i prodajni kurs Švajcarskog Franka
Taster 4 – Kupovni i prodajni kurs Britanske Funte
Taster # - Povratak na prethodni nivo menija
Taster * - Ponovno preslušavanje
Taster 0 – Razgovor sa bankarskim savetnikom / snimanje pitanja ili ostavljanje poruke bankarskom savetniku


Taster 4 – Reklamacije, prigovori ili sugestije
Odabirom ove opcije dobijate mogućnost snimanja svoje reklamacije, prigovora ili sugestije kao fizičko lice (taster 1) ili kao pravno lice (taster 2). Odabirom jednog od ova dva tastera, govorni automat će Vam pružiti instrukcije za snimanje poruke, kako bi ona bila snimljena ispravno i prosleđena Kontakt Centru.



Taster 0 – Razgovor sa bankarskim savetnikom / snimanje pitanja ili ostavljanje poruke bankarskom savetniku
Odabirom ovog tastera dobijate mogućnost da razgovarate sa bankarskim savetnikom ili da snimite pitanje ili poruku koja će biti prosleđena Kontakt Centru.

Radno vreme bankarskih savetnika je od 08 do 20 časova radnim danima i subotom od 08 do 13 časova.

U periodu od 20 do 08 časova radnim danima i u periodu od subote od 13 časova do ponedeljka u 08 časova (kao i za vreme trajanja praznika) dobijate mogućnost snimanja pitanja ili ostavljanja poruke bankarskom savetniku.



Taster * - Ponovno preslušavanje osnovnog menija