Za pozive iz fiksne mreže tel. 0700 700 500
Za pozive iz inostranstva i iz mobilne mreže mob. + 381(0)21/4876-888

Elektronsko bankarstvo

Uštedite Vaše vreme i koristite usluge elektronskog bankarstva Crédit Agricole Srbija!

Banka Vam nudi dva rešenja:

 

1.ASSECO (Pexim) WEB 3.0 - eBank

     Ulogujte se na eBank ovde. 

2.leBANKmobile - mBank

 

 

Pogodnosti elektronskog bankarstva

 

Aplikaciju možete koristiti za:

  • Pregled stanja i prometa Vaših dinarskih i deviznih računa u realnom vremenu
  • Pregled liste rezervacija po računu
  • Plaćanje računa proizvoljnom primaocu
  • Kupovinu i prodaju deviza
  • Pregled kursne liste
  • Interne transakcije između računa koje imate u korišćenju (npr prenos sa tekućeg računa na račun kreditne kartice)
  • Pregled štednih računa (oročene i avista štednje, dinarske i devizne)
  • Pregled računa kreditnih kartica
  • Pregled računa kredita
  • Blokiranje kartica
  • Pregled lokacija filijala i bankomata Credit Agricole banke sa mapom za navođenje
  • Informativni kalkulator za kredite i štednju
  • Kontaktiranje bankarskih savetnika putem mail-a
  • Prijem poruka od Banke

 Pogodnosti ovog sistema su: 

  • Poslovanje 24 časa na dan, 7 dana u nedelji, 365 dana godišnje
  • Štedite vreme jer ne morate da idete u Banku za najčešće korišćene usluge i najpotrebnije informacije
  • Štedite novac jer su provizije na elektronske naloge značajno niže, ili čak besplatne
  • Sve šablone koje imate na Asseco E-banku vidite i na M-banku, i obrnuto.

 Dodatne usluge e-banka:

  • e-mail kanal - mogućnost dobijanja izvoda, priliva, stanja računa. (Potpisivanjem dokumentacije u filijali Banke).
  • SMS kanal - poruke pri prilivu, generisanom izvodu, stanje računa. (Potpisivanjem dokumentacije u filijali Banke).
  • IVR usluga - mogućnost korišćenja govornog automata. (besplatno, preuzimanjem PIN koda za pristup govornom automatu).
Oprema koja je neophodna za korišćenje CA mBank aplikacije:

 

1.Mobilni telefon sa:

  • Android OS, minimalna verzija 4 "ICE CREAM SANDWICH“;
  • Apple iPhone, minimalna verzija iPhone4;

2.Internet veza na mobilnom telefonu.

       *Za podešavanje telefona za pristup internetu potrebno je da se obratitite korisničkoj podršci svog mobilnog operatera odnosno prodavcu Vašeg mobilnog telefona za postavku bežičnog (wi-fi) povezivanja.

3.Minimum 60 MB slobodne memorije na telefonu

 

Politika privatnosti
  1. PODACI O RUKOVAOCU

Rukovalac podacima o ličnosti je Credit Agricole Banka Srbija akcionarsko društvo Novi Sad, MB 08277931, PIB 101697525 (U daljem tekstu: Banka).

Kontakt podaci:

Credit Agricole Srbija a.d. Novi Sad

Ul. Braće Ribnikar 4-6

21000 Novi Sad

Telefon: +381(21)4876876

Fax: +381(21)4876976

e-mail: info@creditagricole.rs

 

  1. KONTAKT PODACI LICA ZA ZAŠTITU PODATAKA O LIČNOSTI

Credit Agricole Srbija a.d. Novi sad

Menadžer za zaštitu podataka o ličnosti

Ul. Braće Ribnikara 4-6

21000 Novi Sad

Telefon: +381(21)4876960

e-mail: dpo@creditagricole.rs

 

  1. SVRHA I PRAVNI OSNOV OBRADE

Banka prikuplja lične podatke klijenta i to: ime, prezime, JMBG, broj mobilnog telefona i e-mail adresu a sve u cilju zaključenja i izvršenja ugovora između Banke i klijenta.

Banka prikuplja informacije o tipu i verziji operativnog sistema na mobilnom uređaju korisnika i broju mobilnog telefona klijenta u cilju aktivacije M-bank aplikacije.

Korišćenje M-bank aplikacije je moguće bez aktivacije, ukoliko je aplikacija instalirana na mobilnom uređaju korisnika. U ovom slučaju korisnik ima pristup ograničenom skupu funkcionalnosti aplikacije:

  • Opcija Zakaži sastanak. Banka obrađuje podatke koje korisnik unosi: ime, prezime, broj telefona, isključivo u svrhu jednokratnog kontaktiranja klijenta u vreme koje je korisnik zakazao.
  • Opcija Lokator filijala i bankomata. Banka ne prikuplja i ne obrađuje lokacije na kojima se mobilni uređaj korisnika nalazi. Lokator je namenjen korisniku u cilju pronalaženja najbližeg bankomata ili poslovnice Banke.
  • Opcija Kontaktirajte nas. M-bank aplikacija pristupa pravima ili funkcijama na mobilnom uređaju korisnika, u cilju uspostavljanja telefonske veze radi pozivanja telefonskih brojeva Banke i / ili pristupa softveru za slanje e-mailova isključivo u cilju slanja e-mail poruke Banci. Navedeno se odvija lokalno na telefonu klijenta, Banka ne pristupa pozivima i e-mailovima mobilnog uređaja korisnika. Banka dobija poziv i/ili poslat e-mail i obrađuje podatke isključivo u svrhu rešavanja zahteva klijenta.

U skladu sa gore navedenim svrha obrade podataka je kontakt klijenata i Banke a osnov   obrade su prethodne radnje u cilju zaključenja ugovora.

 

  • Nakon aktivacije M-bank aplikacije, korisnik može da koristi proširen skup funkcionalnosti: QR čitač. M-bank aplikacija može zatražiti pristup funkciji mobilnog uređaju korisnika - kameri, u cilju skeniranja QR koda pri aktivaciji aplikacije.
  • Korisnička podešavanja. M-bank aplikacija može zatražiti pristup fajlovima ili funkciji mobilnog uređaju korisnika - kameri, u cilju postavljanje slike profila korisnika. Banka ne prikuplja i ne obrađuje podatke koje korisnik ostavlja na aplikaciji (slika i ime profila). Ovi podaci se čuvaju lokalno na telefonu korisnika. Posle deinstalacije M-bank aplikacije brišu se sa telefona korisnika.
  • IPS Skeniraj. M-bank aplikacija može zatražiti pristup funkciji mobilnog uređaju korisnika - kameri, u cilju skeniranja QR koda sa štampanog računa ili na prodajnom mestu trgovca. Banka ne skuplja fajlove kojima pristupa kamera mobilnog telefona korisnika.
  • IPS Pokaži. M-bank aplikacija generiše QR kod koji sadrži broj računa korisnika, u cilju realizacije transakcije na prodajnom mestu trgovca.
  • Realizacija transankcija. Banka obrađuje transakcije koje korisnik Banci ispostavlja putem M-bank aplikacije u cilju realizacije zahtevanih transakcija.
  • Šablon za plaćanje. Banka obrađuje nazive šablona za plaćanje i elemente naloga za prenos iz šablona, koje korisnik kreira, koristeći E-bank ili M-bank aplikaciju, isključivo u cilju dalje brže i lakše realizacije korisnikovih naloga za prenos.

Pravni osnov obrade navedenih podataka je realizacija ugovora, odnosno davanje  podataka o ličnosti je neophodan uslov za zaključenje ugovora jer u suprotnom ugovor ne može biti zaključen.

U slučaju da klijent želi da koristi QR čitač, neophodno je da da pristanak na tu obradu, odnosno nedavanje pristanka onemogućva korišćenje QR čitača.

Klijent ima pravo na opoziv pristanka u bilo koje vreme, s tim da opoziv pristanka ne utiče na dopuštenost obrade na osnovu pristanka pre opoziva.

 

  1. DODATNE INFORMACIJE

Razmena podataka sa trećim licima: Banka može dostavljati sve informacije i podatke koje se odnose na Korisnika u slučaju zahteva i to: Narodnoj banci Srbije, Kreditnom birou - Udruženje banaka Srbije i ostalim  nadležnim subjektima kojima je po zakonu dužna da dostavi podatke a sve isključivo  u svrhu koja je propisana regulativom koja uređuje rad navedenih subjekata. Banka može razmenjivati podatke o korisniku sa Forumom za prevenciju zloupotreba u kreditnim poslovima i sa platnim karticama pri PKS u slučaju sumnje na postojanje krivičnog dela, Osiguravajućim kućama sa kojima je Banka zaključila ugovor, u cilju utvrđivanja ispunjenja obaveza korisnika prema Osiguravajućim kućama kao i da može dostavljati podatke  spoljnim revizorima Banke, na njihov zahtev u cilju provere pravilnog rada Banke.

Period čuvanja: Podaci se čuvaju za vreme važenja ugovora, kao i 10 godina nakon isteka roka važenja ugovora u skladu sa Zakonom o sprečavanju pranja novca i finansiranja terorizma.

Pravo na pristup podacima: Od Banke, rukovaoca, možete dobiti potvrdu o tome obrađuju li se Vaši  podaci, ako se obrađuju, imate pravo na pristup podacima o ličnosti i informacijama predviđenim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

Pravo na ispravak: Možete zatražiti od Banke ispravak svojih podataka  o ličnosti koji su netačni, kao i uzimajući u obzir svrhu obrade, njihovu dopunu, ako su podaci nepotpuni, dajući dopunsku izjavu.

Pravo na brisanje: Možete zatražiti od Banke kao rukovaoca brisanje  podataka ako je ispunjen jedan od razloga predviđenih Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

Ovim Vas obaveštavamo da Banka ne sme izbrisati Vaše podatke ako je njihova obrada neophodna,  radi udovoljenja zakonskoj obavezi čuvanja ili iz razloga od javnog interesa za postavljanje, ostvarivanje ili odbranu pravnih zahteva.

Pravo na ograničenje obrade: Možete zatražiti od Banke ograničenje obrade svojih podataka ako je ispunjen neki od uslova shodno Zakonu o zaštiti podataka o ličnosti,.

Pravo na prenos podataka: Ako se obrada Vaših podataka o ličnosti temelji na saglasnosti ili je potrebna za izvršenje ugovora ili za preduzimanje radnji pre sklapanja ugovora  možete: zatražiti pribavljanje podataka o ličnosti koje ste dobili u strukturiranom, uobičajenom obliku i mašinski čitljivom formatu ili preneti svoje podatke drugom rukovaocu. Osim toga, možete zatražiti da se Vaši podaci prenose direktno od Banke drugom rukovaocu pod uslovom da je to tehnički primenjivo za Banku. U tom ćete slučaju Banci dostaviti sve tačne podatke o novom rukovaocu kom nameravate preneti svoje podatke, dajući Banci pisani pristanak.

Pravo na pritužbu i pravo podnošenja pritužbe nadležnom telu za zaštitu podataka:  Uprkos Vašem pravu da se obratite upravnom telu ili sudu, ako smatrate da obrada Vaših podataka koju Banka predstavlja kršenje Zakona o zaštiti podataka o ličnosti i/ili važećih propisa Republike Srbije, možete podneti pritužbu i Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti.

Nezavisno od prethodno navedenog, ako smatrate da je obradom podataka koju sprovodi Banka prekršen Zakon o zaštiti podataka o ličnosti, možete se obratiti službeniku za zaštitu podataka na adresu dpo@creditagricole.rs kako bismo zajednički pokušali rešiti Vašu pritužbu.

Lica na koje se podaci odnose mogu se obratiti licu za zaštitu podataka o ličnosti u vezi sa svim pitanjima koja se odnose na obradu svojih podatka o ličnosti, kao i u vezi sa ostvarivanjem svojih prava propisanih Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

Automatizovano pojedinačno donošenje odluka, uključujući profilisanje: Kod M-bank aplikacije nema automatizovanog donošenja odluka.

ASSECO (Pexim) e-bank paket WEB 3.0

Pogodnosti eBank paketa

 

Pogodnosti ovog sistema su:

  • Sami postavljate Lozinku za logovanje, koristeći Korisničko ime i Aktivacioni kod 
  • Radi na najčešće korišćenim pretraživačima (IE, Mozila, Opera, Safari, Google chrom)
  • Poslovanje 24 časa na dan, 7 dana u nedelji, 365 dana godišnje
  • Štedite vreme jer ne morate da idete do Banke
  • Štedite novac jer su provizije na elektronske naloge značajno niže ili čak besplatne
  • Možete da kreirate proizvoljni nalog za prenos (da plaćate proizvoljnom poveriocu)
  • Možete da vršite upit o stanju i prometu Vaših računa u realnom vremenu,
  • Imate uvid u stanje i promet svojih kreditnih kartica, možete da plaćate mesečne obaveze po kreditnoj kartici
  • Možete da vršite menjačke poslove (kupovina i prodaja deviza)
  • Imate uvid u račune oročene i avista štednje, dinarske i devizne
  • Možete da vršite transfere između računa istog vlasnika
  • Imate potvrde o izvršenim plaćanjima i promenama na računu na WEB aplikaciji i na Vašem email-u
  • Možete da koristite IVR uslugu - govorni automat za proveru stanja na računu,.
Detaljnije

 

Oprema koja je neophodna za korišćenje E-bank paketa:

  • PC računar sa minimalno Windows 7 operativnim sistemom
  • Internet veza

CA m-Bank aplikacija za elektronsko bankarstvo na Vašem mobilnom telefonu

CA mBank aplikacija (Le bank mobile) predstavlja elektronsko bankarstvo za Vaš mobilni telefon sa Android OS i za Apple iPhone. 

Za funkcionisanje ove usluge neophodna je aktivna internet veza na mobilnom telefonu bilo kod mobilnog operatera ili bežična (wi-fi) veza. 

Potrebno je preuzeti i instalirati aplikaciju. Instalacija CA mBank aplikacije je dostupna na: 

 

 

 

Povezani proizvodi u ponudi Crédit Agricole banke

Chat
 

Elektronsko bankarstvo