Komunikacija sa klijentima

Politika kvaliteta

Poseta našoj web strani za sve Vaše pohvale, sugestije i primedbe, pruža mogućnost da nam na jednostavan način kažete svoje mišljenje u vezi sa našim uslugama i proizvodima.

Pored toga što nam svojim interesovanjem i komentarima pružate priliku da podignemo kvalitet svojih usluga i ponude, imamo i mogućnost da zajednički rešimo sve probleme i što pre ispravimo eventualne poteškoće na koje nailazite.

Naš cilj je da Vam obezbedimo aktivnu pomoć u razumevanju finansijskih usluga i njihovog korišćenja, kao i podršku u zaštiti Vaših prava. To sve činimo u želji i nastojanju da naše poslovanje i kvalitet prilagodimo Vašim potrebama.

Vaše predloge i prigovore možete uputiti usmeno, na brojeve telefona Kontakt centra: 0700 700 500 za pozive iz mreže fiksne telefonije, odnosno na + 381 (0)21/4876-888 za pozive sa mobilnih telefona i iz inostranstva.

ili u pisanoj formi:

1. Na e-mail adrese: info@creditagricole.rs ili prigovori@creditagricole.rs

2. Pisani prigovor možete predati u bilo kojoj filijali Banke, popunjavajući Obrazac za reklamacije ili ga poslati poštom odelenju za upravljanje prigovorima na adresu: Crédit Agricole Srbija a.d. Novi Sad, Milentija Popovića 5a, 11070 Novi Beograd.

Članom 42. Zakona o zaštiti korisnika finansijskih usluga definisano je Vaše pravo na prigovor u pismenoj formi, u roku od tri godine od dana kada je učinjena povreda Vašeg prava ili pravnog interesa.

Odgovor na prigovor će Vam biti dostavljen, kako je predviđeno zakonskom regulativom Čl.43, u roku od 15 dana od dana prijema Vašeg prigovora, odnosno za još 15 dana od predviđenog roka, ukoliko se u postupku pripreme odgovora pojave jasni i razumni razlozi za produženje roka koji ne zavise od volje Banke, a o čemu ćete biti pismeno obavešteni.

Ukoliko niste zadovoljni odgovorom na prigovor i rešenjem Banke, Vaše pravo možete potražiti podnošenjem pritužbe Narodnoj banci Srbije u roku od 6 meseci od dana prijema odgovora odnosno od dana proteka roka za odgovor.

Nadamo se da će naše opredelenje, kao i Vaše učešće i saradnja, dati doprinos u izgradnji zajedničkog poverenja i obostranog zadovoljstva.

U cilju poštovanja odredaba Zakona o platnim uslugama, i kako bismo zajednički unapredili kvalitet poslovanja i usluge koje Banka pruža u ime i za račun druge platne institucije, obaveštavamo Vas da prigovore na platnu uslugu i Western Union novčanu doznaku, možete uputiti:

 -Poštom, na adresi: Eki Transfers doo, Kosovska br 1/V 11000 Beograd

 -Putem elektronske pošte, na e-mail adresu: prigovori@ekitransfers.rs     

 -Predati na lokaciji gde se nalaze prostorije Eki Transfers doo, Kosovska br. 1/V, 11000 Beograd.

Western Union-u se možete obatiti i telefonom na sledeći broj: +381 11 3300 300, gde Vas mogu informisati o načinu na koji se prigovor može podneti.

Pritužbe i svoje mišljenje u vezi ugovorenih polisa osiguranja za Wiener Städtische Osiguranje – partnera Crédit Agricole banke Srbija i AXA Osiguranja, a nakon što je kao dugogodišnji partner banke, pripojeno Wiener Städtische Osiguranju, možete dostaviti na adrese istaknute na web sajtu: www.axa.rs I www.wiener.co.rs.

Informacije i komunikacija po osnovu pritužbi CA LEASING SRBIJA, mogu se uputiti na adrese: Milentija Popovića 5A, 11070 Beograd i prema instrukcijama za komunikaciju objavljenim na eksternom sajtu: www.ca-leasing.rs.

 

Povezani proizvodi u ponudi Crédit Agricole banke

Chat Chat
 

Elektronsko bankarstvo