Fiksna telefonija tel. 0700 700 500
Za pozive iz inostranstva i iz mobilne mreže mob. + 381(0)21/4876-888

Zajedno u izazovu

Situacija kao što je ova u kojoj se naše društvo trenutno nalazi iziskuje maksimalan trud i požrtvovanje svih pojedinaca kao i delova zajednice sa ciljem da posledice pandemije Korona virusa što pre budu iza nas. Crédit Agricole banka, kao odgovoran član društva želi da da aktivan doprinos u svom domenu i pruži podršku svim klijentima kako bi što lakše podneli novonastalu situaciju.

Ponuda za uvođenje moratorijuma u otplati obaveza u skladu sa Odlukom Narodne banke Srbije

Credit Agricole Srbija, kao članica jedne od najsnažnijih bankarskih grupacija na svetu, u potpunosti je stavila resurse na raspolaganje svojim klijentima kako bi što bezbolnije prošli kroz ovaj izazovni period izazvan pandemijom korona virusa.
Jedna od mera koja za cilj ima relaksiranje finansijskih obaveza klijenata tokom vanrednog stanja je moratorijum na obaveze definisan od strane Narodne Banke Srbije odlukom koja je stupila na snagu 18. marta 2020.:

  • Zastoj u otplati obaveza prema Banci ne može biti kraći od 90 dana, odnosno od trajanja vanrednog stanja koje je uvedeno zbog pandemije;
  • Redovna kamata koja se obračunava za vreme moratorijuma biće pripisana dugu i raspoređena ravnomerno na preostali rok otplate kredita;
  • Stopiranje obračuna zatezne kamate, ne pokreću se postupci izvršenja ni prinudne naplate, niti se preduzimaju druge  pravne radnje u vezi sa naplatom potraživanja.

Po isteku moratorijuma, klijent nastavlja sa otplatom kredita, čime se period otplate produžava za tri meseca.
Smatra se da svi klijenti Banke pristaju na moratorijum osim ukoliko se u roku od 10 dana od dana objavljivanja ovog obaveštenja na internet stranici Banke (najkasnije do 31.03.2020.) ne izjasne da se odriču tog prava na jedan od sledećih načina:

  • Slanjem dopisa na mail adresu moratorijum@creditagricole.rs isključivo sa mail adrese klijenta koja je dostavljena Banci kao zvaničan kanal komunikacije;
  • Odgovorom na e-mail poslat od strane Banke na navedenu temu, odabirom jedne od ponuđenih opcija;
  • Davanje izjave lično u filijali Banke;
  • Pozivanjem kontakt centra na broj 0700 700 500 sa fiksnog ili +381(21)4876888 sa mobilnog telefona.

    Naši bankarski službenici i kontakt centar stoje Vam na raspolaganju za sve dodatne informacija o moratorijumu.
Opšte preventivne mere zaštite od Korona virusa

Koristimo priliku da vam skenemo pažnju za neke od osnovnih, ali i najznačajnijih mera zaštite od širenja korona virusa:

  • Ruke perite sapunom i vodom najmanje 20 sekundi
  • Koristite gelove za suvo pranje ruku ili alkohol za dezinfekciju ruku
  • Izbegavajte rukovanje, grljenje i ljubljenje
  • Ne dodirujte lice neopranim rukama (usta, oči, nos)
  • Prilikom kašljanja ili kijanja korisitite unutrašnju stranu lakta ili maramice
  • Izbegavajte okupljanja sa većim brojem ljudi u zatvorenom prostoru
  • Češće provetravajte zatvoren prostor u kome boravite
  • Zaštitne maske je potrebno da dobro prijanjaju na lice, da pokrivaju nos i usta
Elektronsko bankarstvo kao najbolje rešenje tokom krizne situacije

Umesto dolaska u filijalu, preporučujemo da, zarad vašeg i zdravlja ljudi iz vaše okoline, neke od bankarskih usluga obavite od kuće koristeći prednosti elektronskog i mobilnog bankarstva Crédit Agricole banke. Koristeći ove aplikacije možete da, iz komfora Vašeg doma, proverite stanje na računima, obavite plaćanja, menjačke poslove, proverite istoriju obavljenih transakcija i pronađete lokaciju najbliže filijale ili bakomata.

Takođe su Vam na raspolaganju i online otvaranje tekućeg računa, kao i mogućnost da online podnesete zahteve za neki od kredita u ponudi banke.

Sugerišemo vam da koristite platne kartice za plaćanje kada god ste u prilici.

Radno vreme filijala tokom vanrednog stanja

Sve filijale Crédit Agricole banke su otvorene i naši zaposleni su vam na raspolaganju za sve finansijske usluge i konsultacije koje Vam budu bile potrebne. Preporuka je da sastanak u filijali najpre zakažete u telefonskom razgovoru sa svojim bankarskim savetnikom ili pozivanjem kontakt centra Banke na 0700 700 500 i 021 4876 888.

U cilju da i za Vas i za naše zaposlene obezbedimo adekvatne mere zaštite , pozivamo Vas da u filijalu ulazite po principu “jedan po jedan” kako bi svako na ulazu mogao da sprovede obaveznu dezinfekciju ruku i kako bi za svakog klijenta bio na raspolaganju prostor od minimum 4 kvadratna metra, sa obaveznim razmakom od barem 1m između ljudi.

Mapu filijala sa informacijama o radnom vremenu možete naći prateći link: LINK

Raspored bankomata Banke

Preporučujemo vam da novac podižete na bankomatima. Spisak naših bankomata se nalazi na linku: LINK

Podrška medicinskim radnicima tokom borbe protiv pandemije

Credit Agricole banka je pripremila konkretne mere kako bi podržala zdravstvene radnike u Srbiji: do kraja tekuće godine niko od medicinskih radnika neće plaćati kamatu niti imati bilo kakve druge troškove na dozvoljene minuse, bilo da već imaju dozvoljeni minus u korišćenju ili tek sada apliciraju za novi. Ovo je dodatna mera podrške klijentima pored onih definisanih od strane Narodne Banke Srbije u vezi sa moratorijumom na kredite a koje će Banka u potpunosti implementirati.

Vanredna situacija u kojoj se nalazimo usled pandemije korona virusa zahteva od svake institucije da sa svoje strane da jasan doprinos kako bi svi zajedno što bezbolnije prosli kroz ovaj izazovni period. Credit Agricole banka, kao članica jedne od najsnažnijih bankarskih grupacija na svetu, želi najkonkretnije moguće da podrži sve medicinske radnike, koji su na prvoj liniji fronta u borbi koju svi zajedno vodimo kao društvo. S tim u vezi, Credit Agricole je donela odluku da svim medicinskim radnicima koji primaju zaradu preko Banke omogući potpuno besplatno korišćenje dozvoljenog minusa do kraja 2020. godine, bilo da već imaju dozvoljeni minus u korišćenju ili će tek sada aplicirati za njega.

„Verujemo da smo na ovaj način obezbedili finansijsku podrsku ljudima koji su u ovim danima potpuno podredili svoj privatni život i svoje zdravlje zdravlju svojih sugradjana. Ovim gestom želimo da svim medicinskim radnicima pošaljemo jasnu poruku: Hvala Vam za borbu koju vodite u ime svih nas!„ – izjavio je Romuald Le Mason, član izvršnog odbora Credit Agricole banke.

Ova odluka obuhvata period od 01. marta, važiće do 31.12.2020. godine i obuhvata sve medicinske radnike koji u ovom periodu budu imali aktivan dozvoljeni minus u Credit Agricole banci.

 

Iako je ova kriza samo privremena i uskoro će biti iza nas, ona može biti jako teška za naše klijente ako im ne pružimo podršku koja im je potrebna. S tim u vezi svi zaposleni u Crédit Agricole Srbija će uložiti maksimalni napor da svim svojim klijentima pruže neophodnu podršku kako bi što bezbolnije prošli kroz ovaj izazovni period. Ukoliko na bilo koji način možemo dodatno pomoći, molimo Vas da nam se obratite pozivanjem kontakt centra na broj 0700 700 500 sa fiksnog ili +381(21)4876888 sa mobilnog telefona.

Chat
 

Elektronsko bankarstvo